Klachtenregeling / vertrouwenspersoon
Onze klachtenregeling is bedoeld om ouders, leerlingen en medewerkers te garanderen dat een klacht goed afgehandeld wordt. De aard van de klacht kan erg uiteenlopen. Het kan bijvoorbeeld gaan over de begeleiding of beoordeling van leerlingen, de inrichting van de schoolorganisatie, intimidatie, machtsmisbruik, discriminatie, agressie en pesten. Neem bij klachten of vragen over de procedure gerust contact met ons op.
Onze interne vertrouwenspersoon is Nadie te Hofste. Zij is bereikbaar via 0543-532747 of via n.tehofste@skbg.nl
Onze externe vertrouwenspersoon van onze stichting SKBG is Jan Stokvis. Hij is bereikbaar via jan@stokvisch.eu en via 0573-251883 of 06-22500550.
Komt u er met de school onverhoopt niet uit en wilt u een klacht indienen bij het bestuur? Dan kan dat uiteraard. U kunt uw klacht sturen naar info@skbg.nl ter attentie van M. Manders, voorzitter College van Bestuur.
Klachtenformulier
Wij gaan er altijd eerst van uit dat klachten binnen de school opgelost kunnen worden. Door bijvoorbeeld in gesprek te gaan met de leerkracht of de intern begeleider. Als dat niets oplost, dan kan de directeur erbij betrokken worden. Als dit niet werkt, kan er doorverwezen worden naar een interne of externe vertrouwenspersoon.
Bekijk ons klachtenformulier voor meer informatie over de procedure.